Regulamin sklepu internetowego Schumacher Pack Solution
Schumacher Pack Solution Sp. z o. o.
ul. Wrocławska 66, Krępice
55-330 Miękinia
Telefon: +48 71 3977-100
Telefax: +48 71 3977-199
sklep_sps@schumacher-packaging.com
Sąd Rejonowy dla Wrocław-Fabryczna
KRS: 0000937658
NIP: 9131632113
Kapitał zakładowy: 300 000,00 zł
SPIS TREŚCI:
1. Postanowienia ogólne
2. Definicje
3. Konto i inne usługi świadczone drogą elektroniczną
4. Sprzedaż Towarów
5. Ceny i płatności
6. Dostawa
7. Odstąpienie od Umowy sprzedaży
8. Reklamacje Towaru
9. Reklamacje w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
10. Zdjęcia produktowe
11. Newsletter
12. Zmiana Regulaminu
13. Postanowienia końcowe.
Załącznik nr 1 (Formularz reklamacji) – dołączony do Regulaminu wzór formularza umożliwiającego złożenie reklamacji Towaru zgodnie z § 8 Regulaminu.
Załącznik nr 2 – dołączony do Regulaminu wzór formularza umożliwiającego odstąpienie od Umowy sprzedaży zgodnie z § 7 Regulaminu.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż hurtową opakowań z tektury falistej i litej za pośrednictwem sieci Internet. Sklep Internetowy dostarcza również bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną, w formie prowadzenia Konta, interaktywnych formularzy oraz Newslettera.
1.2 Oferta Sklepu Internetowego skierowana jest wyłącznie do Klientów będących Przedsiębiorcami. Oferta nie jest skierowana do Klientów będących Konsumentami jak i również Przedsiębiorców z uprawnieniami konsumentów.
1.3 Regulamin zostaje udostępniony Klientowi pod adresem Regulamin (schumacher-ps.pl) nieodpłatnie przed zawarciem Umowy sprzedaży, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie treści Regulaminu.
1.4 Korzystanie ze Sklepu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Jeżeli Klient nie akceptuje Regulaminu, powinien zaprzestać korzystania ze Sklepu. Akceptując Regulamin Klient oświadcza w szczególności, że korzysta ze Sklepu w ramach swojej działalności zawodowej lub gospodarczej, co Sprzedawca jest uprawniony zweryfikować. Jeżeli podmiot korzystający ze Sklepu nie spełnia warunków określonych niniejszym Regulaminem, Sprzedawca ma prawo odrzucić przesłany przez niego formularz rejestracyjny lub Zamówienie.
1.5 Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Klienta obowiązuje zakaz: a) dostarczania danych o charakterze bezprawnym lub naruszających prawa osób trzecich; b) działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami; c) korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
1.6 Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, która jest obowiązująca i zaakceptowana przez Klienta w momencie złożenia Zamówienia.
1.7 Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. W szczególności nie mają do nich zastosowania przepisy dotyczące złożenia oferty w postaci elektronicznej.
1.8 Sprzedawca zapewnia dostępność Sklepu Internetowego dla Klienta wyłącznie on-line i pod warunkiem zapewnienia przez Klienta na jego własny koszt:
a) sprzętu komputerowego z dostępem do Internetu umożliwiającego prawidłowe wyświetlenie interfejsu Sklepu Internetowego - rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1280x800 pikseli,
b) zainstalowania przeglądarki internetowej: Microsoft Internet Explorer 10.0 lub jej nowszej wersji, Mozilla Firefox 40.0 lub jej nowszej wersji lub Google Chrome 44.0 lub jej nowszej wersji,
c) aktywnego konta poczty elektronicznej (email)i włączonej obsługi Cookies i JavaScript.
1.9 Sprzedawca uprawniony jest do zmiany elementów i funkcjonalności Sklepu Internetowego, zarówno poprzez poszerzenie go o nowe funkcje jak i zmiany istniejących funkcjonalności. Sprzedawca zastrzega ponadto możliwość wystąpienia czasowej niedostępności Sklepu Internetowego z uwagi na konieczność przeprowadzenia napraw, konserwacji, wprowadzenia niezbędnych adaptacji, zmian i innych podobnych czynności. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z takich przerw.
1.10 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym, wprowadzenia nowych Produktów do oferty, usuwania Produktów z oferty lub zmiany ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych. Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie Zamówień złożonych wcześniej przez Klienta.
1.11 Sprzedawca realizuje dostawy Towarów wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2. DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie występuje którekolwiek z niżej wymienionych pojęć, nadaje się mu następujące znaczenie:
Cena
Wartość netto Towaru wyrażona w walucie PLN. Cena nie zawiera kosztu dostawy.
Czas Realizacji Zamówienia
Czas, w którym Zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres; Czas Realizacji nie obejmuje czasu dostawy.
Dni robocze
Oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy).
Klient
Przedsiębiorca nabywający Towary za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Konsument
Należy przez to rozumieć konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto
Usługa świadczona drogą elektroniczną; modyfikowalny element Sklepu, tworzony po dokonaniu Rejestracji przez Klienta, w którym zebrane są informacje Klienta i dokumentacja związana z jego Zamówieniami. Posiadanie Konta nie jest niezbędne do złożenia Zamówienia i korzystania z innych funkcjonalności Sklepu.
Koszyk
Usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia.
Newsletter
Usługa świadczona drogą elektroniczną. Za jej pośrednictwem Sprzedawca informuje adresatów Newslettera m.in. o nowych produktach dostępnych w sklepie, wydarzeniach lub innych treściach dotyczących sprzedawanych Towarów, poprzez cykliczne przesyłanie wybranych i zredagowanych treści w postaci listu elektronicznego.
Platforma internetowa
Zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.).
Polityka Prywatności
Dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Klientów; Polityka Prywatności stanowi załącznik do Regulaminu.
Przedsiębiorca
Należy przez to rozumieć przedsiębiorcę w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, tj. osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierającego lub zamierzającego zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży lub korzystającego z usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną.
Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta
Osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin
Niniejszy dokument, określający warunki korzystania ze Sklepu.
Sklep Internetowy (Sklep)
Platforma internetowa dostępna on-line pod adresem internetowym schumacher-ps.pl, której właścicielem jest Sprzedawca i za pomocą której Klient może dokonać zakupu wybranych przez siebie Towarów.
Sprzedawca
Należy przez to rozumieć Schumacher Pack Solution Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krępicach, NIP: 9131632113, REGON: 52067288900000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000937658, adres e-mail: sklep_sps@schumacher-packaging.com, numer telefonu +48 71 3977 100, który prowadzi Sklep Internetowy i za jego pośrednictwem dokonuje sprzedaży Towarów.
Towar
Produkt dostępny w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; opisy oraz właściwości każdego Towaru udostępniane są w opisie na karcie produktu.
Towar Promocyjny
Oznacza produkt, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży, którego cena została obniżona względem ceny wyjściowej Towaru. Towary które w danym momencie są Towarami Promocyjnymi znajdują się w zakładce „Promocje”.
Umowa Sprzedaży
Umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta na odległość według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu.
Usługa elektroniczna
Należy przez to rozumieć usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
Zamówienie
Oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego i określające w szczególności rodzaj i ilość zamawianych Towarów, a także inne istotne warunki sprzedaży, równoważne ze złożeniem oferty zawarcia Umowy sprzedaży; Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze od godz. 8:00 do godz. 16:00; Klient może składać Zamówienia tylko na Towary oznaczone jako dostępne.
3. KONTO I INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
3.1. Każda z umów o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać wypowiedziana przez Klienta w każdej chwili bez podania przyczyny, poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep_sps@schumacher-packaging.com, lub też pisemnie na adres: Schumacher Pack Solution Sp. z o.o., Krępice ul. Wrocławska nr 66, 55-330 Miękinia. Sprzedawca dokona potwierdzenia rozwiązania Umowy poprzez wysłanie Klientowi wiadomości na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji Konta. Umowy o świadczenie usług świadczonych drogą elektroniczną, polegające na korzystaniu z funkcjonalności formularzy, zawierane są na czas oznaczony i ulegają rozwiązaniu z chwilą wysłania treści formularza do Sprzedawcy lub Sklepu albo zaprzestania ich używania. Klient może też zrezygnować z usług w postaci interaktywnych formularzy poprzez powstrzymanie się przez niego od korzystania z tych usług.
3.2. W celu założenia Konta, Klient dokonuje rejestracji Konta. Rejestracja Konta jest dobrowolna. Rejestracja inicjowana jest za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Następnie Klient postępuje zgodnie z komunikatami oraz treścią maila wysyłanego Klientowi w celu aktywacji Konta. Rejestracja Konta jest możliwa również w procesie składania zamówienia podczas wpisywania danych dotyczących szczegółów zamówienia.
3.3 Wraz z wysłaniem zgłoszenia rejestracyjnego Konta, dana osoba: a) oświadcza, że jest odpowiednio umocowana do działania w imieniu i na rzecz Klienta; b) w imieniu i na rzecz Klienta akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną bez podpisu odbiorcy.
3.4 Sprzedawca może uzależnić rejestrację Konta lub korzystanie ze Sklepu od weryfikacji lub uwiarygodnienia danych, które Klient podaje podczas rejestracji lub zamieszcza na Koncie.
3.5 Po potwierdzeniu dokonania rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na podany przez Klienta adres e-mail między Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o prowadzenie Konta na czas nieokreślony.
3.6 Podczas rejestracji, Klient podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.
3.7 Klient zobowiązany jest do aktualizacji danych Konta niezbędnych do realizacji Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku podania przez Klienta prawidłowych lub aktualnych danych.
3.8 Klient jest uprawniony do usunięcia Konta i wypowiedzenia umowy o jego prowadzenie w każdej chwili bez podania przyczyny ze skutkiem natychmiastowym. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą otrzymania takiego żądania przez Sprzedawcę.
3.9 Sprzedawca może wypowiedzieć umowę z Klientem, także poprzez usunięcie Konta Klienta, w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji: a) naruszenia przez Klienta warunków umowy i Regulaminu, b) podejmowania przez Klienta działań na szkodę innych Klientów, osób trzecich lub Sprzedawcy, c) gdy Sprzedawca na podstawie przepisów obowiązującego go prawa, ma obowiązek wypowiedzieć umowę.
4. SPRZEDAŻ TOWARÓW
4.1 Niektóre z oferowanych Towarów mogą być w danej chwili niedostępne, taka informacja jest udostępniana na karcie produktu.
4.2 Towary dostępne w sklepie internetowym Schumacher Pack Solution są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Informacje o właściwościach towarów, udostępnione będą Klientom każdorazowo w ich opisie.
4.3 Podane w opisach wymiary produktów mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych wymiarów produktów. Maksymalna różnica, jaka może wystąpić to 14 mm.
4.4 Zamówienia są składane poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka za pomocą przycisku „Do koszyka”.
4.5 Sprzedaż produktów odbywa się wyłącznie w ilości podanej na kartach produktów oraz możliwych do wyboru w procesie składania zamówienia.
4.6 Przesłanie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji. Sprzedawca zastrzega, iż może odmówić realizacji Zamówienia, w przypadku, gdy Klient nie stosuje się do zasad niniejszego Regulaminu.
4.7 W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Potwierdź zakup” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po tym momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Towarem poprzez link wysłany w wiadomości wraz z potwierdzeniem zamówienia. Po nadaniu przesyłki z Towarem nie ma możliwości zmiany wprowadzonych danych.
4.8 Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez zamieszczenie ich w Koncie Klienta oraz przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail.
4.9 Zamówienie jest skuteczne, jeżeli Klient prawidłowo uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane, w tym poprawny adres, na który Towar ma być przesłany. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, gdy dane konieczne do wykonania Zamówienia nie są kompletne lub są nieprawidłowe. Jeżeli skuteczny kontakt z Klientem nie jest możliwy, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie.
4.10 Czas Realizacji Zamówienia wskazany jest na kartach produktów. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu płatności poprzez: przelew bankowy lub płatność elektroniczną – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.
4.11 Po skompletowaniu Zamówienia Towar wydawany jest przewoźnikowi, który dostarczy zamówiony przez Klienta Towar na wskazany w procesie składania zamówienia adres.
5. CENY I PŁATNOŚCI
5.1 Ceny podane na stronach Sklepu są cenami netto (nie zawierają podatku VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.
5.2 Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi. Cena wiążąca wskazywana jest Klientowi w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.
5.3 Za Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Klient może zapłacić jedynie z góry wybierając jedną z następujących form płatności: a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy; numer rachunku: 41 1140 1140 0000 4145 6800 1001, b) płatność elektroniczna za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności przelewy24. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego operatora.
5.4 Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie określonym w Umowie Sprzedaży, od momentu zatwierdzenia przez Sprzedawcę Zamówienia, pod rygorem odstąpienia przez Sprzedawcę od Umowy Sprzedaży.
5.5 Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf. Faktury te będę przesyłane Klientowi na podany przez niego podczas finalizacji zamówienia adres e-mail w terminie do 3 dni roboczych po otrzymaniu płatności za Zamówienie.
5.6 Sprzedawca prowadzi politykę rabatową dla wybranych Klientów zgodnie z własnymi kryteriami. Rabaty mogą także zostać przyznane Klientowi automatycznie zgodnie z profilem każdego Klienta.
6. DOSTAWA
6.1 Towar nadawany jest w sposób i na adres wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia, przy czym wysyłka produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx.
6.2 Klient ponosi koszty wysyłki zgodnie z cennikiem dostawy wskazanym w Zamówieniu. Warunkiem nadania Towaru jest uiszczenie całości zapłaty za Zamówienie.
6.3 Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest ustalić niezwłocznie z przewoźnikiem protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Reklamacje dotyczące ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego przez Klienta.
6.4 Z chwilą wydania Towaru przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
7.1 Klient jest uprawniony do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania Zamówienia. Termin ten rozpoczyna bieg od objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku dostarczenia Towaru w ramach jednego Zamówienia osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
7.2 Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7.3 W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient jest zobowiązany złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu, mailowo adres poczty elektronicznej: sklep_sps@schumacher-packaging.com lub pisemnie na następujący adres Sprzedawcy: Krępice ul. Wrocławska nr 66, 55-330 Miękinia.
W razie złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, Sprzedawca prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
7.4 Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Klient może sformułować w dowolny sposób, byleby z jego treści wynikała wola odstąpienia od umowy i wskazany został numer Zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można również złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu.
7.5 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży umowę uważa się za niezawartą.
7.6 Sprzedawca zwróci Klientowi wszelkie otrzymane płatności związane z Umową sprzedaży, od której Klient odstępuje, w szczególności Cenę oraz koszt dostawy, przy czym w zakresie zwrotu kosztów dostawy Sprzedawca obowiązany jest zwrócić tylko koszt zwykłego, najtańszego sposobu dostarczenia Zamówienia, oferowanego przez Sprzedawcę.
7.7 Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych Klienta, w tym Ceny oraz kosztu dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wysłanego przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt. 7.8 poniżej. Zwrot płatności nastąpi tym samym kanałem płatności, jakiego Klient użył celem zapłaty za Towar, o ile Strony nie uzgodnią inaczej.
7.8 Klient, który odstąpił od Umowy sprzedaży, ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed upływem powyższego terminu. Zwracany Towar powinien być nieużywany i znajdować się w takim stanie, w jakim nastąpiło jego wydanie Klientowi. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności za Towar do czasu dokonania przez Klienta jego zwrotu.
8. REKLAMACJE TOWARU
8.1 Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad.
8.2 Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje ograniczona w sposób wskazany poniżej.
8.3 Klient zobowiązany jest zbadać Towar w momencie jego wydania przez przewoźnika i w razie wykrycia widocznej wady fizycznej lub ilościowej zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym i sporządzić protokół reklamacyjny. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące wad nie odnotowanych w liście przewozowym i protokole reklamacyjnym nie będą rozpatrywane.
8.4 W przypadku wad fizycznych Towaru niemożliwych do wykrycia w momencie jego wydania lub takich, które ujawniły się później, albo też niezgodności w zakresie ceny lub ilości Towaru, Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w terminie 3 dni roboczych od dnia jego wydania, a w przypadku wady fizycznej, która ujawniła się później, w terminie 3 dni od jej wykrycia. Po upływie powyższych terminów uprawienie do zgłoszenia reklamacji wygasa. Klient nie może odesłać Towaru bez uprzedniego porozumienia się ze Sprzedawcą i obowiązany jest przechować Towar, dopóki w normalnym toku czynności Sprzedawca nie będzie mógł postąpić z rzeczą zgodnie z procesem reklamacyjnym. Zgłoszenie reklamacyjne Klient może zgłaszać listowanie na adres siedziby Sprzedawcy z dopiskiem „Reklamacja” lub przekazać pocztą elektroniczną na adres email sklep_sps@schumacher-packaging.com, z zastrzeżeniem, iż jest ono ważne i skuteczne pod warunkiem potwierdzenia jego przyjęcia przez Sprzedawcę drogą mailową.
8.5 Reklamacja powinna zostać złożona przy użyciu formularza reklamacji, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
8.6 Odpowiedź na reklamację Klient otrzyma na adres email podany w zgłoszeniu w ciągu 14 (czternastu) dni od jego otrzymania przez Sprzedawcę.
8.7 W przypadku, gdy reklamacja okaże się zasadna, Klientowi przysługuje żądanie wymiany Towaru na wolny od wad, a w odniesieniu do reklamacji ilościowej żądanie dostarczenia Towaru w ilości zgodnej z zamówieniem. Taka wymiana lub dostarczenie nastąpi w ciągu 14 dni od uznania reklamacji. Dopiero po skorzystaniu z tego uprawienia Klientowi przysługuje roszczenie o obniżenie ceny.
8.8 Rękojmia za wady Towaru obowiązuje do 12 (dwunastu) miesięcy od dnia wydania Towaru Klientowi.
8.9 Zgłoszenia wynikające z nieprawidłowego ustawienia parametrów monitora Klienta lub ze zmiany przez Klienta woli wykonania Umowy Sprzedaży nie są uwzględniane.
8.10 Sprzedawca nie odpowiada za wady Towaru powstałe w wyniku korzystania przez Klienta z danego Towaru niezgodnie z jego instrukcją obsługi lub używania go niezgodnie z przeznaczeniem.
8.11 W zakresie Towarów Przecenionych z uwagi na obniżoną cenę produktu, niniejszym strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towarów Przecenionych.
9. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
9.1 Klient obowiązany jest poinformować Sprzedawcę niezwłocznie o problemach w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu.
9.2 Informacje powyższe Klient może zgłaszać listowanie na adres siedziby Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres email sklep_sps@schumacher-packaging.com. Odpowiedź na zgłoszenie Klient otrzyma na adres email podany w zgłoszeniu w ciągu 14 (czternastu) dni od jego otrzymania przez Sprzedawcę.
9.3 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania ze sprzętu lub Internetu przez Klienta lub za szkody powstałe w wyniku działania osób trzecich np. operatorów telekomunikacyjnych, w szczególności powstałych w trakcie korzystania ze strony internetowej Sklepu.
10. ZDJĘCIA PRODUKTOWE
10.1 Wszystkie zdjęcia przedstawione na stronie są własnością Schumacher Pack Solution i są objęte prawami autorskimi. W przypadku chęci korzystania z widocznych na stronie zdjęć wymagana jest każdorazowa zgoda Sprzedawcy.
10.2 Artykuły oferowane w sklepie wykonane są z tektury, która jest pochodną naturalnego surowca. Tym samym finalny produkt może różnić się kolorystycznie zarówno od produktów przedstawionych na zdjęciach jak i innych naszych produktów.
11. NEWSLETTER
11.1 Usługi subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
11.2 W celu zasubskrybowania Newslettera, Klient (a) zamawia poprzez formularz dostępny na stronie schumacher-ps.pl oraz poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (email) usługę Newslettera; (b) dokonuje akceptacji treści Regulaminu oraz wyraża zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej związanych z świadczoną usługą Newslettera; (c) uaktywnia przycisk „Zapisz”; (d) potwierdza chęć zapisania się do Newslettera klikając w link aktywacyjny wysłany do niego w wiadomości e-mail.
11.3 Z chwilą kliknięcia w link aktywacyjny, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.
11.4 Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej zarówno w prawym górnym roku strony jak i w stopce.
12. ZMIANA REGULAMINU
12.1 Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości email przesłanej na adres podany podczas rejestracji, wysłanej na 7 (siedem) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.
12.2 Jeżeli Klient nie usunie Konta do dnia wejścia w życie nowego Regulaminu, uznaje się, że zaakceptował on zmieniony Regulamin.
12.3 Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
13. POSTAWIENIA KOŃCOWE
13.1 Umowy Sprzedaży i o świadczenie usług drogą elektroniczną między Klientem a Sprzedawcą, zawierane są na podstawie prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. W stosunku do zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu wyłączone zostaje stosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
13.2 W przypadku nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, z wyjątkiem postanowień, których treść po wyłączeniu postanowień nieważnych nie da się w sposób racjonalny pogodzić z resztą Umowy. Nieważne postanowienia Regulaminu zostaną zastąpione ważnymi postanowieniami, których treść w sposób jak najbardziej zbliżony odpowiadać ich gospodarczemu celowi. Powyższe znajduje odpowiednie zastosowanie także w przypadku częściowej nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu.
13.3 Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy jest wyłączona, chyba że szkoda została wyrządzoną Klientowi z winy umyślnej.
13.4 Wszelkie spory Sprzedawca oraz Klient zobowiązują się rozwiązywać działając w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu obu stron, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny. Sądem właściwym będzie Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
13.6 Data wejścia w życie Regulaminu: 1 maja 2023.
Wersja 1.0