FAQ
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Proces przygotowywania produktu do wysyłki rozpoczynamy po otrzymaniu płatności. Standardowy czas realizacji wynosi 3-5 dni roboczych. W tym czasie zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia towaru pod wskazany adres. Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy przez przewoźnika.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?
W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:
• Przelewy24
• Przelew tradycyjny
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Czas oczekiwania na płatność wynosi 2 dni od złożenia zamówienia. Jeżeli po tym czasie zamówienie nie zostanie opłacone, zostaje automatycznie anulowane.
Co zrobić jeśli płatność się nie powiodła?
W przypadku problemów z dokonaniem płatności elektronicznej istnieje możliwość dokonania wpłaty przelewem tradycyjnym na poniższe dane:
Schumacher Pack Solution Sp. z o. o.
ul. Wrocławska 66, Krępice
55-330 Miękinia
Numer konta: 41 1140 1140 0000 4145 6800 1001
W tytule przelewu wpisz numer zamówienia.
Co zrobić, jeżeli przesyłka jest uszkodzona?
Jeżeli przesyłka została uszkodzona podczas transportu Klient zobowiązany jest ustalić niezwłocznie z przewoźnikiem protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Reklamacje dotyczące ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego przez Klienta. Sporządzony protokół wraz z dokumentacją zdjęciową należy przesłać na adres sklep_sps@schumacher-packaging.com
Czy mogę dokonać zakupu jednej sztuki towaru?
Nie ma możliwości zakupu pojedynczych sztuk towarów. Sprzedaż produktów odbywa się wyłącznie w ilości podanej na kartach produktów oraz możliwych do wyboru w procesie składania zamówienia.
Co zrobić, jeżeli zawartość paczki jest niekompletna?
Ze względu na wielkość zamówienia może ono zostać podzielone na kilka paczek. Prosimy o uważne śledzenie wiadomości e-mail dotyczących zamówienia oraz komunikatów od przewoźników. W przypadku w którym zawartość paczki będzie niekompletna prosimy o kontakt pod adresem sklep_sps@schumacher-packaging.com
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia lub przypisany do konta klienta. Śledzenie aktualnego statusu jest możliwe również na indywidualnym koncie klienta.
W jakiej formie otrzymam fakturę za zamówienie?
Faktura w wersji elektronicznej zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jakie są korzyści z posiadania konta klienta?
Rejestracja i założenie konta klienta w Schumacher Pack Solution pozwala na bieżąco śledzić status zamówienia. Na koncie klienta można również sprawdzić historię zamówień. Dodatkowo nie będzie potrzeby wprowadzania każdorazowo danych klienta niezbędnych do realizacji zamówienia, ponieważ zostaną one zapisane na koncie.
Jak można skontaktować się z działem obsługi klienta?
W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub widomość na adres: sklep_sps@schumacher-packaging.com
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego: