Odpowiednie zabezpieczenie przesyłki 

Popularność zakupów internetowych stale rośnie. Nic dziwnego, są łatwe, wygodne, możliwe o każdej porze dnia i nocy, bez konieczności wychodzenia z domu. Rośnie również gama produktów, które zamawiamy on-line. W ścisłej czołówce znajduje się sprzęt RTV/AGD. Jak odpowiednio zabezpieczyć wartościowe produkty na czas transportu do klienta?


Podczas wysyłki wartościowych i delikatnych produktów należy zwrócić szczególną uwagę na dwa aspekty. Pierwszy z nich dotyczy zabezpieczenia przed uszkodzeniem. Tutaj z pomocą przychodzą wypełniacze z naturalnych materiałów, najlepiej papieru. Warto również zwrócić uwagę na rozmiar opakowania wysyłkowego. Powinno ono być nieco większe od wysyłanego produktu. Dlaczego? Niwelujemy tym samym możliwość przesuwania się produktu wewnątrz opakowania i tym samym niwelujemy możliwości uszkodzenia go. Ponadto zmniejszamy ilość koniecznych do użycia wypełniaczy i nie dopuszczamy do transportu powietrza.

Kolejnym niezwykle ważnym aspektem jest zabezpieczenie wartościowych produktów przed kradzieżą. Odpowiedzią na ten problem są pudełka z automatycznym dnem. Takie rozwiązanie, poza przyśpieszeniem etapu pakowania zamówienia, uniemożliwia dostęp do paczki osobom postronnym. Automatyczne dno w pełno zabezpiecza przesyłkę, uniemożliwiając niezauważone otwarcie przesyłki. Dodatkowo zabezpiecza boki dna przesyłki, tym samym uniemożliwia wysunięcie się mniejszych przedmiotów, poprzez niedoklejone na bokach dno. Jak również dostęp do zawartości przesyłki. 

Ponadto, niektóre opakowania, na przykład dostępny w naszym sklepie texPACK, posiadają dodatkowe „zamki” zabezpieczające. Dzięki nim, boki opakowania, poza zabezpieczeniem jakie stanowią tasiemki samoprzylepne, uniemożliwiają niezauważone otwarcie przesyłki. Dodatkowym zabezpieczeniem są również paski z klejem samoprzylepnym. Dzięki temu opakowania jest szczelnie zaklejone, a ewentualne próby otwarcia przesyłki nie zostaną niezauważone.

Kiedy warto wybrać opakowania z dodatkowymi zabezpieczeniami?

Oczywiście bez względu na to co wysyłamy, powinniśmy zadbać o bezpieczeństwo każdej przesyłki. Jednak w przypadku m.in. sprzętu elektronicznego jest to szczególnie ważne. Ponadto należy pamiętać, że opakowanie transportowe stanowi pierwszy fizyczny kontakt klienta z naszym sklepem oraz zamówionym przez niego produktem, dlatego warto zadbać również o nie. Odpowiednio dobrany karton, który zabezpiecza produkt na wiele sposób, buduje w oczach kupującego pozytywny obraz sprzedawcy, który dba o zamówienie, na każdym jego etapie.